SLOVENSKO na veľtrhu Holiday World 2019 – pozvánka na MS v hokeji

piatok 22. februára 2019

Ministerstvo dopravy a výstavby SR pripravilo úspešnú a mimoriadne lákavú prezentáciu Slovenska na veľtrhu Holiday World 2019, ktorý sa v týchto dňoch koná v Prahe. Okoloidúcich sme zaujali hokejovou tematikou, obrovský záujem bol aj o fotenie so živou sochou hokejistu v slovenskom drese. Súčasťou slovenského stánku sú aj degustácie slovenských vín z Národného salónu vín. Veľtrhu sa za ministerstvo zúčastnili štátny tajomník Peter Ďurček a riaditeľ kancelárie štátneho tajomníka Norbert Tinka. 

Našim cieľom je prispieť k rastu aktívneho zahraničného cestovného ruchu z Českej republiky, ktorý je dlhodobo najvýznamnejším zdrojovým trhom Slovenska. Na veľtrhu prezentujeme širokú škálu možností trávenia voľného času na Slovensku s dôrazom na aktívnu dovolenku – turistiku, cykloturistiku, relax v termálne a minerálnej vode v aquaparkoch a termálnych kúpaliskách, predstavené boli aj možnosti dovolenky v slovenských kúpeľoch, ako aj mestský a kultúrny cestovný ruch – napr. slovenské pamiatky UNESCO.

Počas veľtrhu realizuje zahraničná zástupkyňa MDV SR Klára Badinková viaceré prezentácie na hlavnom pódiu ako pozvánku pre návštevníkov veľtrhu na Slovensko.

Veľtrh Holiday World 2019, Praha (21.-24.2.) patrí medzi najvýznamnejšie udalosti v odvetví cestovného ruchu v strednej Európe. Prvé dva dni boli určené odbornej verejnosti a víkendové dni sú otvorené pre širokú verejnosť. Tento rok sa otvorili brány pražského výstaviska v Holešoviciach už po 28-krát. Súbežne s veľtrhom cestovného ruchu Holiday World  2019 sa konal aj 13. ročník gastronomického veľtrhu Top Gastro & Hotel a veľtrhy Památky, Múzea a Řemesla. Nad veľtrhom tradične prevzali záštitu dôležité inštitúcie cestovného ruchu v Českej republike -  Ministerstvo pre miestny rozvoj ČR a Česká centrála cestovného ruchu– CzechTourism.

Účasť Slovenska na veľtrhu Holiday World 2019 môžeme hodnotiť ako efektívnu a úspešnú. Veríme, že sme prostredníctvom realizovanej propagácie Slovenska zvýšili povedomie českých návštevníkov o aktuálnej ponuke slovenského cestovného ruchu a tým ich motivovali k dovolenke na Slovensku.